Onze verkoopkanalen

De verkoop van onze producten kan rechtstreeks via ons, maar we verkopen ook onze planten en bloemen via verschillende verkoopkanalen. Ook verkopen wij onze planten onder verschillende labels. Informatie over onze verkooppunten kunt u hieronder vinden.

Directe verkoop Verkoopkanalen voor Gerbera's Verkoopkanalen voor Potplanten

Pim Vente Reijm Nieuwerkerk Verkoop

Directe verkoop

Onze planten en bloemen zijn ook rechtstreeks bij ons te koop. U heeft dan rechtstreeks en persoonlijk contact met Pim en Geranda. Zij helpen je graag verder. Ze zijn te bereiken door te mailen naar verkoop@reijm-nieuwerkerk.nl of te bellen met 0180 324062.

Verkoopkanalen voor Gerbera's

Wij zijn onderdeel van Summit en verkopen onze Gerbera's dan ook via Summit. Meer informatie kunt u hieronder vinden. Natuurlijk kunt ook direct bij ons bestellen. Neem hiervoor contact met ons op.

Summit Logo

Summit

Summit is een coöperatie van verschillende kwekers met mini Gerbera’s en grootbloemig Gerbera’s. Met een totale productie van ca. 50 ha zorgen wij er gezamenlijk voor dat wij aan grote aanvragen kunnen voldoen. Het doel van Summit als coöperatie is om de samenwerking tussen de leden te intensiveren en klaar te zijn voor de toekomst en voor onze klanten! Het samenwerkingsverband heeft draagkracht omdat wij allen dezelfde visie hebben met betrekking tot de afzet.

Verkoopkanalen voor potplanten

Op onderstaande verkoopkanalen kunt u onze potplanten kopen. Natuurlijk kunt ook direct bij ons bestellen. Neem hiervoor contact met ons op.